loading...
مکانی مناسب برای تمامی نیازهای شما
سعید بازدید : 128 چهارشنبه 11 اسفند 1389 نظرات (1)

گاهی نفس به تیزی شمشیر میشود

از هرچه زندگیست دلت سیر میشود

کاری ندارم از که ،کجایی،چه میکنی

بی عشق سر مکن،که دلت پیر میشود…!

. . .

پنجره های نگاهت

رو به من مسدود است

انگار نمی بینیم…

شاید درهای رابطه بسته باشد

اما

از دیوار دلت بالا می روم

. . .

«پیشانی ام»،

سجده گاه لب هایت؛

«چشمانم»،

میعادگاه قدم هایت؛

«دستانم»،

تکیه گاه خستگیهایت؛

و «قلبم»،

حریم دلتنگیهایت؛

تمامی اینها،

ارزانی «نیم نگاهت»!

. . .

سوال من از تو این است :

چرا در آینه چشم های تو تصویر من پیدا نیست . . . ؟

. . .

به تابستانی چنین گرم

لبهای تو اعجاز ناب بهارند؛

حریم داغ محبت و مهر

گل سرخی،

شکفته بر مفرشی از بلور

. . .

این روزها

سهم من از قاصدک ها

تنها فقط

دیدن و رقصیدنشان در

باد
است

چرا دیگر برایم از تو

خبر نمی آورند؟!!!

. . .

گیرم که بی خیال خیالت شوم

با عطر دستانی که در گیسوانم جا گذاشته ای چه کنم؟

. . .

تا صدای گام هایم

در کوچه پس کوچه های شهر می پیچد

زمین

منتظر اشک هایم می شود.

. . .

و به اضطراب دستهای پراز

تنهایی ام،

من برای التیام دردهایم

از فنجان گرم چشمانت سر میکشم

چای تلخ انتظار را…!!

. . .

در لحظه هایی

که روزهایم از شب

تاریکترند،

خنده های تو

خیال مرا روشن می کند.

چشمان تو

بهانه ی لبخند من شده اند…

. . .

هرجا که سفر کردم توهمسفرم بودی

وز هر طرفی رفتم تو راهبرم بودی

با هرکه سخن گفتم پاسخ ز تو بشنیدم

بر هرکه نظر کردم تو درنظرم بودی

. . .

ای عشق همه بهانه از توست

من خاموشم این ترانه از توست

. . .

با من در میان بگذار آن چه را که میخواهم بگویی میخواهم از تو بشنوم همه شنیدنی ها را

این بار تو آغازگر باش پیش از آنکه من اولین قدم را بردارم روزنه میان من و تو تنها کلماتــنــد

. . .

به دیدارم بیا هر شب

در این تنهایی تاریک و تنهای خدا مانند

دلم تنگ است

و من تنها و تاریکم

سنگ است دلی که نیست در سنگر عشق.

. . .

غم داشتن بخشی از زندگیست ولی غمخوار نداشتن عذاب زندگیست

غمخوارتم

رفیق

. . .

با پای برهنه میخوامت تا بدونی هیچ ریگی به کفشم نیست !

. . .

دلگیرم از تمام الفبای بی کسی ، به خصوص این پنج حرف

ف ا ص ل ه . . .

. . .

روزگار به من آموخت با زندگی قهر نکنیم / چون دنیا منت کش کسی نیست . . .

. . .
به نام آنکه اشک را آفرید تا سر

زمین
وداع آتش نگیرد . . .

. . .

یه پیامی میفرستم به امید پیام تو / نه اینکه بخونی و بگی بی خیال تو !

. . .

یادته زیر گنبد کبود ، تو بودی و کلی آدمای حسود ؟

تقصیر همون حسوداست که حالا ، هستی ما شده یکی بود یکی نبود . . .

. . .

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد

کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد . . .

. . .

سکوت سرد فاصله ها تنم را میلرزاند بیاد روزهایی که بودنت را نفهمیدم

. . .

تا کور نگشته دیدگانم ، تو بیا

تا مور نخورده استخوانم ، تو بیا

گر آمدی و ندیدی از من چیزی

از بهر تماشای مزارم تو بیا . . .

. . .

اگر یاد گلی کردی نگاهی بر رخ خود کن

اگر یاد خزان کردی نگاهی جانب ما کن . . .

. . .

عشق یعنی همه چیز رو در راه هدف مقدس دادن و در پاداشش هیچ رو نخواستن . . .

. . .

میخوام که عاشقت بشم گل شقایقت بشم

دلم واست تنگ شده بود گفتم مزاحمت بشم !

. . .

دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین ۴ قطره چکید

زنده

باد

رفیق

با معرفت !

. . .

گفتمش همدم شبهایم کو ؟ عکس رخساره ماهش داد

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟ یادگاری تاری از زلفش داد

وقت رفتن همه رو می نگریست ، به من انتظار سر راهش داد .

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط هر روز آخرین خبر استخدامی را برات اس ام اس میفرستیم در تاریخ 1393/10/09 و 4:10 دقیقه ارسال شده است

سلام وقت بخیر

اگه تمایل داری هر روز آخرین اخبار استخدامی شرکت ، سازمان های دولتی را دریافت کنی

می تونی به لینک زیر جهت فعال سازی بری

http://sms.mida-co.ir/newsletter/6/estekhtam

این نظر توسط دریافت پنل رایگان به همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 در تاریخ 1393/09/07 و 2:15 دقیقه ارسال شده است

باسلام خدمت شما مدیر عزیز

جهت ثبت نام پنل اس ام اس رایگان با همراه خط اختصاصی با پیش شماره 50005 می توانید به آدرس

http://50005.mida-co.ir

مراجعه نمائید.

منتظر حضور گرمتون هستیم

mida-co.ir

این نظر توسط پیشنهاد یک کسب کار هوشمندانه در تاریخ 1393/08/26 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما

این پیام احتمالا آینده ی تجاری شما را متحول خواهد کرد

شما می توانید با حداقل سرمایه ی اولیه ،

صاحب جامع ترین مرکز فروشگاهی و خدماتی شهرتان شوید

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت WWW.IBP24.ORG مراجعه نمایید

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir

این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/04/20 و 3:57 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم

برای داشتن یک سامانه حرفه ای و رایگان همین حالا اقدام نمائید. سامانه sms5002.ir به شما یک پنل پیامک کاملا اختصاصی رایگان می دهد با این سامانه پنل ارتباطی جدیدی بین سایت و کاربران خود آغاز کنید. برای فعال سازی همین حالا اقدام نمائید.

جهت ثبت نام به آدرس زیر مراجعه نمائید

sms5002.ir/register.php

این نظر توسط رزرو هتل با 50 درصد تخفیف در تاریخ 1392/02/25 و 15:59 دقیقه ارسال شده است


رزرو هتل شیراز ، کیش ، قشم ، مشهد و تمام نقاط با 50 درصد تخفیف

لینک رزرو هتل بشه به egardesh.com

شماره تماس : 021-44151435 و 44155227-021



مشاهده اطلاعات بیشتر در www.egardesh.com

سامانه رزرواسیون مهر

راحت ، ارزان و با اطمینان خرید کنید

این نظر توسط مهاجرت ويزا تور مسافرت صرافي در تاریخ 1391/08/09 و 22:11 دقیقه ارسال شده است

پيشنهاد ويژه مدير وبلاگ به بازديد كنندگان:



سايت مجله خبري ايراني مهاجريست بهترين سايت اطلاع رساني از آخرين اخبار و مقالات و بانك اطلاعات در ضمينه هاي:

1. راهنماي مهاجرت, شرايط مهاجرت و دريافت ويزا

2. معرفي تورهاي مسافرتي معتبر

3. معرفي صرافي هاي معتبر

4. معرفي مراكز اقامتي, هتلها, مراكز خريد و جاذبه هاي توريستي تمام كشورها

5. راهنماي اخذ بورس تحصيلي رايگان از كشورها

6. معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري داخلي و خارجي

و هزاران مطلب و اخبار به روز در ارتباط با صنعت گردشگري و توريسم, آموزش, تجارت و ... در اختيار بازديدكنندگان قرار ميدهد.



حتما از اين سايت جذاب بازديد نماييد.

WWW.MOHAJERIST.COM


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 5
  • بازدید کلی : 587